neljapäev, 28. märts 2019

Valgus tunneli lõpus: harjutus nr 3

Kolmas harjutus: Kuidas me loome käitumismustreid oma emotsioonide allasurumiseks?
Lugemiseks: Your Stories About Emotions
Kuulamiseks: Excercise 3: Your Stories About Emotions

Eriti lühike harjutus, kümne mintsaga on asi tehtud ja unustatudki. Taas tuleb mõistus ja mõtted välja lülitada ja lihtsalt lasta endal olla. Ma proovisin küll keskenduda oma agorafoobia algpõhjusele ja sellest tulenevalt harjutust teha, aga see raam lagunes maru ruttu laiali ning ma sain teada, miks ma nii eraklik olen. Muidugi on miljon elulist põhjust, miks asjad lähevad just nii nagu nad lähevad, aga õige vastus on see, et ma eeldan, et inimesed teevad mulle haiget. Klassikaline lugu sellest, kuidas mina pingutan püksid püüli sõeluma ja tulemus on ikka täpselt sama. Kõlab nagu kibestumus ja pettumus? Jap, nii on.

Päris huvitav stardipositsioon depressiooni peletamiseks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kust see kõik alguse sai?

See oli ligi kuus aastat tagasi, kui ma tegin läbi oma esimese paanikahoo. Mingit diagnoosi pole mulle pandud, seega meditsiinilises mõttes...