esmaspäev, 13. mai 2019

Erinevaid tööriistu ärevusega toimetulekuks

Ühe asja olen ma küll selgeks saanud, olukordade vältimine ning selja keeramine tekitab suuremat ärevust, millest on hiljem veel keerulisem välja tulla. Umbes nagu kardaks sõbra koera, aga kui nüüd iga päev sõbral külas käia, siis üks päev on täiesti savi, kas see koer seal on või mida ta teeb. Temast on saanud maailma ainuke normaalne koer, keda ei pea kartma :)

Küll on lihtne, kui on kindel asi, mis hirmu tekitab ja millega on võimalik edasi tööd teha.

Aga mis siis, kui füüsiline tunne paneb paanikahoo käima? Noh, tõused liiga kiiresti oma kohalt püsti, pea hakkab ringi käima ja voilaa! Või nagu mul siin korduvalt on olnud, et seedimine on veidike rikkis ja põmm! Kuidas sellest nõiaringist välja tulla? Ma isegi ei saa aru, misasi see on, mida ma kardan. Varem jah on mingi kindel hirmuobjekt olnud, aga nüüd see on möödanik ning tundubki, et ma olen nüüd sinna rattasse sattunud, kus kogemus paanikahoost tekitabki uut hoogu.

No mis seal ikka, viskan kõik tõkked nurka ning hakkan hoogu ootama, et siis saabuvaid tundeid analüüsida.

Aga siit tänane vaatamissoovitus:
 

Te ikka teate seda, kuidas elule meeldib nöökida? Ma jätsin ju kohvijoomise sinnapaika, sest kui kofeiinilaks liiga vägevaks kogemata osutub, siis südame puperdamine kutsub kohale pahaollahi ja ei pea pikalt seda mu "lemmik" hoogu ootama. Ja siis ma sain kingituseks Jura Ena 8 kohvimasina! Aga ega alla ka ei anna, sissejuhatuseks on mul kapis valik (tervelt 2, sest rohkem meie kaubanduses neid pole!) kofeiinivaba kohvisid! Ja kakaod tulevad menüüsse. Aitähh, elu, et mu üle nii suure mõnuga irvitad. Aga ma irvitan koos sinuga! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kust see kõik alguse sai?

See oli ligi kuus aastat tagasi, kui ma tegin läbi oma esimese paanikahoo. Mingit diagnoosi pole mulle pandud, seega meditsiinilises mõttes...