teisipäev, 14. aprill 2020

Kuidas jääda iseendaks? Või hoopis leida ennast?

Peatage maailm, ma tahan maha minna! Kui palju kordi olen ma jälginud ümberringi toimuvat ning küsinud, kas see on päriselt või tegemist õudusfilmiga? Tegelikult ega väga vahet polegi. Oluline on ise ennast mitte lasta üles kütta, säilitada mingisugunegi mõttevaikus ning lihtsalt asjadega kaasa kulgeda. Midagi enamat meil ju teha pole!

Tahtsingi jagada ühte 21-päeva programmi, kus iga päev veerand tundi õpetatakse oma hüplevate mõtete ning ülekeevate emotsioonidega toime tulema. Isegi kui mediteerimisest midagi ei pea, siis soovitaksin need harjutused läbi teha just selle mõttega, et omandada võtteid hapumateks aegadeks. Ma ei kujuta ette, kui minusugusel äreval inimesel poleks tagataskus pisikest tarkust, kuidas tsentrifuugivaid mõtteid vaigistada või emotsioonide tulva üle elada. Lisaks on see hea puhkus ajule ning lõdvestab kogu keha. Praegusel pingelisel ajal väga väärtuslikud asjad!

Brandon Bays'i 21-päevane tervenemisele suunatud sari (TASUTA!): 
https://events.thejourney.com/reach-out-21-meditations/

Kes eelistab kohalikku keelt, siis tublimad on tõlgitud audiod siia laadinud:
https://soundcloud.com/user-820626403/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kust see kõik alguse sai?

See oli ligi kuus aastat tagasi, kui ma tegin läbi oma esimese paanikahoo. Mingit diagnoosi pole mulle pandud, seega meditsiinilises mõttes...